Gdzie jesteśmy ?
Lista placówek
Zadzwoń do nas:
(+48) 32 700 35 21
Pon. - Pt.:
9.00 - 17.00

Zlecenie Online

samodzielna rejestracja zgłoszenia

Zarejestrujnowe zlecenie

Otwórz zlecenie serwisowe. Skorzystaj z intuicyjnego formularza, by opisać nam swój problem. Wybierz plan serwisowy, podaj dane do kontaktu oraz jego preferowaną formę, następnie określ formę dostarczenia i gotowe!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz numer zgłoszenia serwisowego, który od tej pory będzie identyfikatorem Twojego sprzętu na serwisie. Uzyskasz także instrukcje przekazania nam sprzętu zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem doręczenia
 

Sprawdźstatus naprawy

Monitoruj status swojej naprawy dzięki wygodnemu narzędziu online. Nasza propozycja to dostępny 24 godziny i 365 dni w roku system, pozwalający na bieżący podgląd statusu naprawy, wraz z adnotacjami serwisowymi. Dzięki temu narzędziu, bez oczekiwania otrzymasz podstawowe informacje na temat realizacji Twojego zlecenia.

Aby sprawdzić status naprawy przygotuj:
Numer ID zarejestrowanego zlecenia
Numer telefonu, na który zarejestrowałeś zlecenie

Masz więcej pytań?

porozmawiaj z naszym konsultantem

Global-Recovery
bezpłatna*
Infolinia
*opłata za całe połączenie jak za minutę połączenia lokalnego nieodpłatna konsultacja przypadku utraty danych
Dowiedz się więcej:
(+48) 801 003 196
lub skorzystaj z formularza

Plany serwisowe od 0zł!

Wybierz odpowiadający Ci czas diagnozy

Ekonomiczny
0PLN

Standardowy czas diagnozy nośnika do 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.

Przyspieszony
50PLN

Przyspieszony czas diagnozy nośnika do 7 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.

Ekspres
200PLN

Najszybszy czas diagnozy nośnika w ciągu 48h od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.

Podczas rejestracji zlecenia serwisowego prosimy o zaznaczenie chęci wyboru planu innego niż ekonomiczny, który jest przyjmowany jako domyślny Plan serwisowy w przypadku braku wyboru. Plan serwisowy w wersji Ekonomicznej jest równożędny z bezpłatną diagnozą sprzętu. Czas wysyłki sprzętu (w przypadku zleceń zdalnych) nie jest brany pod uwagę przy realizacji zlecenia w dowolnym trybie.
Przejdź do rejestracji zlecenia

Dane
firmy


należy do:

Grupa Global Sp. z o.o.
z siedzibą przy:

Al. Roździeńskiego 90
40-203 Katowice

NIP: 6342840605
KRS: 361668155

mBank Numer konta:

62 1140 2004 0000 3102 7572 6451

Nasze
oddziały

Katowice (Centrala)
Roździeńskiego 9032 700 35 21
Katowice
Brynowska 3932 700 35 94
Chorzów
Katowicka 6332 700 35 91
Siemianowice Śląskie
Śląska 4332 700 35 92

Formularz
kontaktowy