co czyni naszą ofertę wyjątkową
W zależności od wybranego planu serwisowego, dokonujemy diagnozy w terminie od 1 do 14 dni. Po tym czasie przekażemy Ci także końcową wycenę.
Gwarantujemy brak kosztów związanych z analizą wstępną nośnika, także w przypadku rezygnacji z usługi lub braku możliwości naprawy.
Każdy technik uzyskujący dostęp do danych zawartych na nośnikach, posiada Państwowe Poświadczenia Bezpieczeństwa wydawane przez ABW.
Zatrudnieni przez nas pracownicy mają wieloletnie doświadczenie w dziedzinie informatyki oraz przechodzi profesjonalny kurs przygotowawczy.
Procedura serwisowania sprzętu
Dla Twojej wygody udostępniamy następujące możliwości:
• Wizyta w jednym z punktów
• Zgłoszenie przez INFOLINIĘ
• Formularz wysyłki sprzętu
• Formularz wezwania kuriera
W przypadku usługi wykonywanej zdalnie, po zarejestrowaniu zlecenia opisz swój nośnik uzyskanym numerem zgłoszenia i przygouj go do wysyłki. Pamiętaj, aby odpowienio zabezpieczyć paczkę, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń w trakcie transportu!
W zależności od wybranego planu serwisowego, diagnozę otrzymasz w terminie od 1 do 14 dni
Wraz z wyceną kosztu odzyskiwania uzyskasz pełen wykaz możliwych do odzyskania plików.
Po akceptacji kosztu i wyborze nośnika, nasz zespół przygotuje kopię Twoich danych w wybranej przez Ciebie formie.
Nowy nośnik zostanie Ci przekazany w wybranym punkcie lub odesłany kuerierem.
Proste kroki aby rozpocząć naprawę
Zlecenie on-lineJeśli chcesz osobiście dostarczyć nam sprzęt, możesz to zrobić w jednym z oddziałów naszej firmy. Pełną liste placówek znajdziesz tutaj.
Pracownik firmy poinstruuje Cię o planowanym przebiegu zlecenia oraz przedstawi możliwe warianty wykonania usługi.
Połącz się z nasza infolinią pod numerem: (+48) 801 003 196. Zgłoszenia w sprawie odzyskiwania danych przyjmowane są przez centralę.
Pracownik firmy poinstruuje Cię o planowanym przebiegu zlecenia oraz przedstawi możliwe warianty wykonania usługi.
Wykorzystaj nasz intuicyjny formularz w celu rejestracji zlecenia serwisowego samodzielnie.
Opiszesz w nim problem, wybierzesz także sposób doręczenia przesyłki do centrali. Otrzymasz od nas potwierdzenie wraz z numerem zlecenia. Po dotarciu do nas przesyłki skontaktujemy się z Tobą telefonicznie
Nadaj przesyłkę bezpłatnie za pośrednictwem naszego kuriera.
Wypełniając formularz rejestracyjny, lub zgłaszając problem telefonicznie zaznacz, że chcesz skorzystać z opcji darmowej wysyłki. Kurier zjawi sie pod wskazanym przez Ciebie adresem, by odebrać przygotowaną przez Ciebie przeyłkę. Pamiętaj o jej należytym zabezpieczeniu!
Wybierz odpowiadający Ci czas diagnozy
Standardowy czas diagnozy nośnika do 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
Przyspieszony czas diagnozy nośnika do 7 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
Najszybszy czas diagnozy nośnika w ciągu 48h od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
Wybrane opinie oceniające naszą pracę
Polecamy Firmę Global-Recovery jako partnera rzetelnego i godnego zaufania.
Działania, które powinieneś podjąć
Nie podejmuj pochopnych decyzji, które mogą być brzemienne w skutkach. Pamiętaj, że nieprzemyślane działania mogą pogorszyć sytuację, która być może nie jest wcale tak poważna! Spokojnie przeanalizuj sytuację, po czym przejdź do kolejnych kroków. Nie rozbieraj uszkodzonych urządzeń!
Jeśli z twojego dysku dobiegają dźwięki, które budzą Twój niepokój, lub twój pendrive przestał działać, nie próbuj za wszelką cenę uruchamiać tych urządzeń – może to spowodować dalsze, nieodwracalne uszkodzenia i bezpowrotną utratę danych! Odłącz urządzenia od zasilania i dostarcz je do nas.
Jeśli uszkodzona pamięć pracowała w laptopie, kieszeni lub innej maszynie, której rozebranie sprawia Ci kłopot, dostarcz nam nośnik wraz z urządzeniem – nasi technicy dokonają demontażu uszkodzonego komponentu. Nie podejmuj samoszielnej ingerencji w nośnik!
Elektronika zawarta w urządzeniach magazynujących dane jest wrażliwa na pole magnetyczne oraz wyładowania statyczne. Pamiętaj, aby na czas transportu nie pakować elektroniki w koce, ręczniki ani materiały elektryzujące. Nie umieszczaj ich także w pobliżu silnych magnesów, np. głośników.
Uzyskaj BEZPŁATNĄ pomoc ze strony naszych konsultantów. Zapewne awaria, która Ci się przytrafiła jest nam znana i wiemy, jak można jej zaradzić. Skonsultuj z nami swój przypadek, a nic nie umknie Twojej uwadze, przez co szanse na odzyskanie cennych danych wzrosną! Zadzwoń: (+48) 801 003 196
Jeśli na swoim nośniku przechowywałeś ważne dane, nie powierzaj pracy pseudo fachowcom. Jedynie wyspecjalizowane w odzyskiwaniu danych firmy zapewnią Ci pracę zgodną ze sztywnymi procedurami, gwarantując brak kolejnych uszkodzeń!
Wszelkie tzw. dane wrażliwe, w niepowołanych rękach mogą spowodować wiele szkód. Hasła, zdjęcia, filmy, numery kont… Pracownicy Global Recovery mogą poszczycić się uzyskaniem Państwowego Poświadczenia Bezpieczeństwa – przeszli procedurę sprawdzającą ABW. Poświadczenie AS0213Z
W przypadku posiadaczy macierzy (sprzętowych i programowych), którym zgłaszany jest problem z dyskami, zalecamy jej wyłączenie i konsultację z naszym technikiem. Niezależnie od typu, zapobiegnie to ewentualnej degradacji danych na pozostałych dyskach oraz może ułatwić odzysk danych.
należy do:
Grupa Global Sp. z o.o.
z siedzibą przy:
Al. Roździeńskiego 90
40-203 Katowice
NIP: 6342840605
KRS: 361668155
Numer konta:
62 1140 2004 0000 3102 7572 6451